Parochieel Gemengd Koor Venhorst stopt

Helaas is het Parochieel Gemengd Koor uit Venhorst genoodzaakt te stoppen met de muzikale begeleiding van de erediensten in de Sint Jozefkerk in Venhorst.

De sterke afname van het ledenbestand, de fysieke gesteldheid van de dirigente, het stoppen van de organist, zijn er de oorzaken van dat het koor dat nog slechts uit vijf leden bestaat, niet meer in staat is de erediensten naar behoren muzikaal op te luisteren. Daarom is in samenspraak met het parochiebestuur en het pastoraatteam besloten om het koor, na vele decennia te hebben gezongen in de Sint Jozefkerk, op te heffen.

Als dank voor alle bewezen diensten zal er op vrijdagmiddag 8 september, om 15.00, een Eucharistieviering worden gehouden, waar voor de laatste maal de zang van het Parochieel Gemengd Koor te horen zal zijn. Iedereen is van harte welkom om deze viering bij te wonen.