Koperen jubileum diaken Henk van Thiel.

In het weekend van 25 en 26 maart 2023 vieren we in onze parochie het koperen ambtsjubileum van diaken Henk van Thiel. 25 maart is het 12 en een half jaar geleden dat Henk in de Sint Jan van Den Bosch tot diaken werd gewijd. 1 januari 2021 stonden we stil bij zijn zilveren jubileum als koster en diaken in onze parochie. Toen konden we dit, vanwege de coronatijd, maar zeer kleinschalig vieren. Reden te meer om er nu extra bij stil te staan! Zeer welverdiend!

Op zaterdag 25 maart vieren we de H. Eucharistie te Uden in de Sint Petrus kerk om 18.30 uur. Aansluitend is er gelegenheid tot ontmoeting en felicitatie in het parochiecentrum.

Op zondag 26 maart vieren we de H. Eucharistie in de Sint Agatha kerk om 10.30 uur in Boekel met medewerking van de Gilden van Boekel én Zeeland waarvan diaken van Thiel gilde-heer is.

Aansluitend is er gelegenheid tot ontmoeting en felicitatie in de Sint Agatha kerk.

U bent van harte welkom!

Namens het parochiebestuur,

Pastoor John van de Laar.