Ga mee op bedevaart naar Lourdes !

Van maandag 11 september tot en met zaterdag 16 september 2023 wordt er wederom vanuit de parochies Heilige Damiaan de Veuster, Helmond, Sint Petrus parochie en de Zalige Pater Eustachius van Lieshout, Laarbeek samen een bedevaart gehouden naar Lourdes.

In de Grot van de verschijningen mogen we Maria ontmoeten en al onze vragen en zorgen, maar ook onze dankbaarheid voor de mooie momenten in het leven, bij haar neerleggen. We nemen deel aan de grote internationale plechtigheden en processies en we vieren de eucharistie samen met de andere Nederlandse pelgrims die op dat moment in Lourdes zijn. De organisatie, Huis voor de Pelgrim, zorgt dat alles goed geregeld is, en is daar ook verantwoordelijk voor.

Voor het vervoer naar Lourdes reizen we per vliegtuig, vanuit Maastricht Aachen Airport. We gaan daar samen met de bus naartoe.

In Lourdes verblijven we in het 4* hotel, Roissy.

De kosten van deze 6-daagse bedevaart bedragen € 1095,– pp (toeslag 1 persoonskamer € 185,–); alles inbegrepen, (behalve voor de buskosten naar en van Maastricht € 25,– pp) Alles inbegrepen betekent: retourvlucht, vervoer luchthaven Lourdes naar hotel vv, 5 overnachtingen in hotel op basis van volpensioen met douche en toilet, volledig verzorgd programma onder leiding van eigen reisleider en pastores, toeristenbelasting, reisinformatie, en incl. reis- en annuleringsverzekering.

Wij hopen weer met een mooie groep nar Lourdes te gaan Gaat u mee? Meld u aan via diaken Ton Schepens, tel. 0615690059, of via het parochiecentrum van de parochie. Inschrijfformulieren en brochure liggen daar voor u klaar.

Mocht u vooraf inlichtingen wensen neem gerust contact op met diaken Ton Schepens.