Synode gestart in Rome en via Den Bosch nu ook in onze Petrus parochie

Pastoor John van de Laar en Ingrid van Meer, parochiaan en tevens werkzaam in het bisdom van ‘s Hertogenbosch, nodigen belangstellenden uit deel te nemen aan het gesprek rondom de door de bisschop gekozen thema’s van de synode; participatie- missie en gemeenschap. Aansluitend aan de heilige mis op zondag 28 november tot ongeveer 13.00 uur. Aanmelden is noodzakelijk en er is een maximum per bijeenkomst van 20 deelnemers. Zo is het ook echt mogelijk om met elkaar in gesprek te gaan. Bij grote belangstelling plannen we een extra moment. Aanmelden kan tot 25 november via info@parochiesintpetrus.nl  o.v.v. uw naam en telefoonnummer. We hopen van harte samen met u op weg te gaan, en zo samen bij te dragen aan toekomst van de katholieke kerk, van onze kerk.