Bedevaart naar den Bosch

Het Boekelse mannenkoor samen met het koor uit Uden verzorgde afgelopen zondag 30 juni de viering vanuit de St. Jans kathedraal in den Bosch. Ook het Boekels gilde gaf acte de presence.

Het was de jaarlijkse bedevaart naar den Bosch van de Sint Petrus parochie uit Uden. In de eucharistieviering gingen pastoor van de Laar en diaken van Thiel voor.

Het koor van de Sint Petrusparochie bestond uit het Udense Ceciliakoor evenals het Boekelse mannenkoor. De dirigent was Marcus de Haard en de organist Norbert Bartelsman. Vele parochianen togen naar den Bosch om aanwezig te zijn bij deze viering. Na afloop begeleidde het gilde de processie naar het St Janscentrum, waar koffie en worstebrood werd geserveerd.