GEEF VOOR UW PAROCHIE

Al sinds 1890 zijn ze beeldbepalend in ons landschap: de mooie koepel met de twee torens van uw St. Petrus kerk in Uden.

De kerk waar mensen samenkomen om lief en leed met elkaar te delen. Een plek van verdriet, maar ook van hoop en troost.

Betrokken zijn bij uw kerk is ook samen verantwoordelijkheid dragen voor de vaste lasten van het gebouw. Een gezonde financiële basis is nodig om uw kerk te behouden; met als lasten o.a. onderhoud, stookkosten, verzekering,  pastoraal werk enz. Daarom doen wij een beroep op u: steun uw kerk met een jaarlijkse bijdrage. Uw gift is hard nodig, voor instandhouding van uw kerk. Ook eenmalige giften zijn van harte welkom ! U kunt uw gift overmaken naar:  NL60 RABO 01 51 9047 58 t.n.v. Parochie St. Petrus. Voor meer info kunt u bellen naar 0413 263154 . Wij danken u hartelijk voor uw financiële hulp.

Parochiebestuur St. Petrus