All Hallows Eve

De vooravond van Allerheiligen, 31 oktober 18.30 u St. Petruskerk

Een Laagdrempelige gebedsviering met ruimte voor jong en oud om iemand te gedenken. Een viering waar iedereen welkom is!!

Een korte viering met mooie teksten en fijne muzikale ondersteuning. Hemel en aarde komen dicht bij elkaar tijdens deze viering. Net als het licht dat we gaan ontsteken. Licht dat het donker verdringt, al bij de eerste vlam.

Zo gedenken we onze overledenen, man of vrouw, opa of oma, broer of zus, kind, vriend of vriendin, mensen dichtbij of veraf, lang geleden gestorven, of nog maar pas; verdrietig en tegelijk dankbaar, ontheemd en tegelijk zo verbonden, eenzaam en toch nooit alleen.

Heel welkom aan iedereen die behoefte heeft om iemand te gedenken op een sfeervolle wijze om deze gebedsdienst mee te vieren, geschikt voor jong en oud. Na de korte viering is er gelegenheid tot ontmoeten onder het genot van een kopje koffie, thee of limonade in het parochiecentrum.