Bedevaart naar O.L.Vrouw van Handel.

Op zondag 11 september a.s. zal weer, na twee jaren van Corona, de parochie-bedevaart naar Onze Lieve Vrouw van Handel gehouden worden. Deze bedevaart wordt op de zondag rond de feestdag van Maria Geboorte op 8 september gehouden. De drie gilden uit onze parochie zullen, zoals elk jaar, bij de viering aanwezig zijn. De H.Mis wordt dit jaar muzikaal opgeluisterd door het seniorenkoor ‘De Blijde Herfstklanken’ uit Boekel. Na de H.Mis, aanvang 11.00 uur in het processiepark (bij slecht weer in de kerk), is aansluitend de kruisweg in het processiepark.

Deze bedevaart naar Onze Lieve Vrouw van Handel wordt door de voormalige Sint Agathaparochie al vanaf het jaar 1917 georganiseerd. In 2017  vierden we het eeuwfeest van deze bedevaart, inmiddels is deze bedevaart ook een traditie in de Sint Petrusparochie.

Alle parochianen, uit alle kernen, zijn van harte uitgenodigd om op zondag 11 september deel te nemen aan de pelgrimstocht naar Onze Lieve Vrouw van Handel.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij diaken Henk van Thiel tel: