Schoonmaak en schilderbeurt van de Jacobus kerk in Zeeland zijn van start gegaan.

Recent is begonnen aan de schoonmaak en de schilderbeurt van de Sint Jacobus kerk in Zeeland. Dit mede vanwege het 150 jarig bestaan in november van dit jaar. Ook is kort geleden het stukwerk hersteld. Dit bracht veel extra werk voor de trouwe schoonmaakploeg van de kerk met zich mee. Een woord van veel dank is dan ook op zijn plaats. En een uitnodiging om méé te komen helpen! Iets voor u? Iedere zaterdagochtend van 9.00 uur tot 10.00 uur. Uiteraard staat dan ook de koffie klaar.

Inmiddels is het feest-comité gevormd om een feestperiode in november voor te bereiden. De heemkunde van Zeeland is hierbij betrokken. Kortom; we gaan op weg naar 150 jaar kerk in Zeeland. We gaan sámen aan de slag dat dit vriendschapshuis van God voor de mensen er weer tip top uit zal zien. Een kerk die leeft dankzij alle betrokkenheid en ons sámen vieren in alle omstandigheden van het leven.

Pastoor John van de Laar.