Wereld-missie-dag en de Missionarissen van Mill Hill.

Wereld-missie-dag was dit jaar héél bijzonder in Boekel. Pater Bertus Driever die assisteerde in onze parochie vanaf september 2017 was een bekend gezicht in met name Venhorst en Boekel. Twee en een half jaar was Bertus actief als voorganger tot de corona tijd aanbrak en de kerken moesten sluiten. Zondag 24 oktober ging pater Bertus Driever samen met pater Louis Kessels en diaken Henk van Thiel voor in de kerk aldaar. Ook de regionaal van Mill Hill Martin van Leeuwen was in de St Agatha kerk. Nadien was er nog een welverdiend gezellig samen zijn omdat Bertus het rustig aan is gaan doen. Met Pater Bertus Driever, Pater Louis Kessels en in het verleden ook pater Paul Hien, allen Mill Hill werden en worden we in onze parochie sinds september 2017 goed bijgestaan. Omdat ikzelf de opleiding bij Mill Hill heb mogen genieten is en blijft er altijd nauw en goed contact. Wereld-missie-dag, een dag van getuigenis! We worden allen daartoe uitgenodigd om ons mooie geloof aan het licht te brengen, samen een Missionaire Kerk te zijn.

Pastoor John van de Laar.

Eén antwoord op “Wereld-missie-dag en de Missionarissen van Mill Hill.”