DANKWOORD ZONDAG 6 JUNI SINT PETRUSKERK UDEN

Beste mensen hier in de kerk en vooral beste mensen thuis, met ons verbonden via Landerd TV. Ruim een jaar, ja, bijna 15 maanden zijn we gebonden aan regels vanwege de coronapandemie, ook binnen onze kerken. Maar, er komt/er is/ licht aan het einde van de tunnel. In deze bijzondere periode mochten we, al meer dan een jaar, rekenen op de inzet van Landerd TV met name in de personen van Willy van de Boogaart en Mari Verkuijlen.

Om 8.30u in de ochtend werden de voorbereidingen al getroffen in onze kerk alhier en pas tegen 12.15u zaten we samen aan de koffie. Kortom: niets gaat vanzelf, het vraagt veel inzet en trouw en die is zeer ruimhartig gegeven en getoond. Vrijwillig, Pro Deo!

Heel veel dank Willy en Mari en redactie van Landerd TV dat jullie dit zo trouw en lang mogelijk hebben gemaakt. Ik weet van heel veel mensen in de regio hoe dit op prijs is gesteld en natuurlijk ook door onze parochie en niet in de laatste plaats door mijzelf. Heel veel dank!

Omdat we langzaam mogen verruimen komt er een einde aan de uitzendingen via Landerd TV met dien verstande, dat we bij bijzondere gelegenheden of omstandigheden, een beroep mogen doen op Landerd TV. De uitzendingen van de kerkomroep gaan altijd wel door. Dat is een vol automatisch systeem. Nogmaals Willy en Mari, alle dank! Voor U allen thuis vraag ik om waarderend begrip. Het was immers goed.

Weet U weer welkom in onze kerk!

Pastoor John van de Laar.