Missieteam Oeganda getuigt enthousiast!

Van links naar rechts: Jacqueline, Fred, John, Eric, Charles, Gemma.

Op 9 maart om 18.30 uur en op 10 maart om 10.30 uur zullen de vijf Oegandezen meewerken aan de vieringen in de Petruskerk te Uden. Ook zullen ze op 10 maart bij de activiteiten van het project Petrus 2.0 betrokken worden. In het weekend van 16 en 17 maart en op 23 maart zijn ze actief in Helmond.

Op 24 maart zullen de Oegandezen meewerken aan de viering in Zeeland om 9.00 uur en aan de viering in Boekel om 10.30 uur. Door de week zijn ze actief op scholen en bij organisaties en in kloosters. Hun verblijf is in de pastorie van Uden en we zijn enkele dagen te gast bij de zusters van het Kostbaar Bloed in Aarle-Rixtel. Laten we in gastvrijheid en barmhartigheid open staan voor de enthousiaste kerk vanuit Oeganda, Afrika.