Afscheid kapelaan Herman Schaepman.

Dank!

Negen priesters van ons bisdom zijn bezig met afscheid nemen. Dat zal een dubbel gevoel geven. Want afscheid nemen kan zwaar zijn omdat het iets afsluit wat zinvol was, dat een stuk van ons leven was geworden.

Dank aan een ieder die mij geholpen en gesteund heeft in mijn eerste priester jaren die ik hier in deze parochie mocht beleven. Dank voor uw gebeden, steun en aanmoediging. Dank aan al diegene die voor en achter de schermen ervoor zorgen dat er mooie bloemen zijn, de muzikale omlijsting, versiering, liturgie boekjes, kaarsen branden, er voldoende wierook aanwezig is. Houdt de fakkel brandend en blijf de handen uit de mouwen steken. Zorg dat die boodschap van het goede nieuws niet verloren gaat.

Nogmaals aan een ieder dank of het nu gebed is geweest, het opsteken van een kaarsje, een kaart, een brief, een presentje of gewoon er zijn, allen dank daarvoor!

Herman Schaepman, kapelaan

Hieronder een overzicht wanneer ik voor het laatst bij u in de Kerk zal zijn om samen de Heilige Eucharistie te vieren:

Zaterdag 29 december 18:30 Odiliapeel

Zondag 30 december 09:00 Venhorst

Zondag 30 december 10:30 Boekel

Zaterdag 5 januari 18:30 Volkel

Zondag 6 januari 09:00 Zeeland

Zondag 6 januari 10:30 Uden

Eén antwoord op “Afscheid kapelaan Herman Schaepman.”

1. Wat zullen we je gaan missen Herman!!!
    En tuurlijk, in gebed blijven we verbonden en we hopen je uiteraard
    toch ook nog eens in ons mooie Uje te zien!
    Den Bosch ligt niet aan de andere kant van de wereld!