Kerstconcert in de St.Petruskerk

Op zondag 17 december a.s. om 15.00 uur verzorgt het St.Caeciliakoor Uden een Kerstconcert in de Petruskerk in Uden. Er worden prachtige klassieke luisterliederen ten gehore gebracht, maar ook heerlijke meezingliedjes. Door mezzosopraan Maria van den Broek wordt een aantal liederen vertolkt en ook pastoor John van de Laar neemt deel aan het concert door een kerstgedachte uit te spreken. Verder zal een aantal overige zangers van het koor nog met een extra invulling bijdragen. Er is een programma aanwezig en iedereen is van harte uitgenodigd te komen luisteren en meezingen. Het geheel staat onder leiding van dirigent Marcus de Haard en organist Jan de Laat. Er zijn geen kosten aan het concert verbonden; een vrije gift na afloop is natuurlijk altijd welkom.