TV-mis in Uden met bisschop de Korte

Op zondag 3 december a.s. om 10.30 uur vindt de laatste televisieopname plaats van de eucharistieviering met als voorganger Bisschop Gerard de Korte, met medewerking van het St. Caeciliakoor. Op deze zondag wordt er een Gregoriaanse mis ten gehore gebracht onder leiding van Marcus de Haard met als organist Jan de Laat.

Kerstconcert met het St.Caeciliakoor Uden

Het St.Caecilikoor Uden verzorgt op zondagmiddag 17 december om 15.00 uur een Kerstconcert in Petruskerk met naast het voltallige koor soliste Maria van den Broek. Een kerstverhaal of gedicht zal worden voorgedragen door pastoor John van de Laar. Dit alles staat onder leiding van dirigent Marcus de Haard en organist Jan de Laat. Het koor bestaat uit 45 enthousiaste leden en is een gemend 4-stemmig koor. Het koor heeft een groot repertoire aan liederen en heeft speciaal voor deze gelegenheid enkele bijzondere gezangen ingestudeerd. Ook het publiek krijgt gelegenheid om mee te zingen, de teksten worden aangeboden bij binnenkomst in de kerk. De toegang is gratis, er is een mogelijkheid tot een gift aan het einde van het concert.