Kerkdiensten in alle kernen

De vakanties en recente grote veranderingen in de personele bezetting van de parochie zijn achter de rug. Het ziet er naar uit dat de parochie nu in rustiger vaarwater is beland. De inzet van emeriti (rustend priesters uit de omgeving) heeft ervoor gezorgd dat we steeds overal Eucharistie hebben kunnen vieren. Het parochiebestuur is in overleg gegaan met vele betrokkenen om te zoeken naar een meer duurzame oplossing voor de toekomst.

Het bestuur is er trots op te kunnen melden dat er een oplossing gevonden is die het mogelijk maakt om elk weekend in alle kernen ons geloof te blijven vieren. Zoals bekend verdeeld pastoor van de Laar zijn beschikbaarheid over twee parochies en kapelaan Schaepman kan natuurlijk niet op twee plaatsen tegelijk voorgaan. In die gevallen wordt met medeweten en instemming van Bisschop de Korte een woord- en communiedienst gehouden. In principe is dus overal een Heilige Mis en wanneer geen priester beschikbaar is zal een van onze diakens voorgaan in een woord- en communiedienst.

De nieuwe tijden van de kerkdiensten m.i.v. 1 oktober zijn afgelopen weekend aan de kerkbezoekers bekend gemaakt.

Boekel:

zondag 10.30 uur
woensdag 19.00 uur (kapel)

Odiliapeel:

Uden:

zondag 10.30 uur
maandag t/m vrijdag: 19.00 uur
eerste dinsdag 9.30 uur (zieken en ouderen)

Venhorst:

zondag 9.00 uur