Stille Omgang 2017 in Amsterdam

Ook dit jaar gaan we weer samen naar Amsterdam voor een stille bidtocht en een Eucharistieviering waar hopelijk veel kracht en sterkte voor u vanuit zal gaan. De algemene intentie is dit jaar: ‘Voor U in ootmoed, met U in geloof, in U in stilte’. Deze traditionele bidtocht zal gehouden worden van zaterdag 18 op zondag 19 maart a.s. De reis wordt gemaakt per touringcar waarin een toilet aanwezig is, de prijs is € 23,00 p.p. In de bus is een reisleider aanwezig die zorgt voor het voorbidden, het in -en uitstappen en dergelijke. Bij aankomst in Amsterdam zal er eerst koffie gedronken worden en evt. kan er een broodje gekocht worden (of zelf meenemen natuurlijk). Hierna stelt de groep zich buiten op voor de nachtelijke stille tocht. In de Krijtbergkerk zal er een Eucharistieviering plaats vinden. Na afloop van deze viering is er nog een keer de gelegenheid om koffie te drinken en evt. wat te eten. Vervolgens vangt de thuisreis weer aan. Meer informatie over het Mirakel van Amsterdam is te vinden op www.stilleomgangamsterdam en bij: Mies van der Wijst, contactpersoon van de Stille Omgang in onze parochie, ook voor aanmelden: 0486-451505 / 06- 40924624 .