De kerk schoonhouden – een feestje?

Het zal u best wel eens zijn opgevallen dat onze Sint Petruskerk er altijd weer uitziet om door een ringetje te halen. Maar, dat gaat niet vanzelf…

Onder toezicht van onze koster Babs, die haar ziel en zaligheid legt in een schone kerk, zijn vier poetsploegen – vrijwilligers – ieder eenmaal in de maand een uur of twee in de weer met de stofzuiger, bezems en andere schoonmaakspullen om onze kerk vrij van stof, spinnenwebben en andere ongerechtigheden te houden.

Een activiteit waar iedereen aan mee kan doen, jong en oud, dik of dun, mannen en vrouwen. Maar…de vrijwilligers in onze poetsploegen worden er niet jonger op en langzamerhand beginnen de ploegen uit te dunnen. Daarom willen we iedereen uitnodigen om ’s te komen kijken, wie weet of het iets voor u is om bij een van de ploegen aan te sluiten. Het is gezellig, en Babs zorgt voor koffie, thee en koek.

Info bij parochiecentrum: 0413 – 263 154, of via e-mail

info@parochiesintpetrus.nl