Tijden van vieringen

Overzicht van de wekelijkse mistijden

In het onderstaande overzicht staan de tijd en locatie van de reguliere vieringen door het jaar. Alle vieringen zijn wekelijks en zullen zoveel mogelijk gehouden worden als Eucharistieviering. Soms zal er echter ook een Woord én Communieviering zijn.

Wanneer een Woord en Communieviering gehouden wordt kunt u zien in de agenda op de home-page van deze website. Kijk voor bijzondere vieringen altijd ook even in de nieuwsbrief.

Alle vieringen in onze kerken in Uden, Boekel en Zeeland worden via internet op Kerkomroep.nl uitgezonden. Deze uitzendingen zijn bedoeld voor de mensen thuis, die niet aanwezig kunnen zijn in de kerk. Wereldwijd zijn de vieringen life te volgen, op te slaan of een bepaalde periode terug te zien.

Uden

Zaterdag 18.30 St. Petrus