Zondag van Goddelijke Barmhartigheid

De zondag van de Goddelijke Barmhartigheid op 8 april , is een wereldwijd feest in de Katholieke Kerk en wordt gevierd op de zondag na Pasen, ofwel de tweede zondag van Pasen.

Op deze dag staan de deuren van Gods Barmhartigheid wijd open en worden alle gelovigen uitgenodigd om deze genaden in ontvangst te nemen. Op deze dag kan men zowel de heilige Communie , als ook het sacrament van boete en verzoening ontvangen.

Programma: Kapel zusters Birgitinessen, eucharistieviering om 9.00 uur, uitstelling Allerheiligst Sacrament en stille aanbidding om 10.00 uur.  Gebedsviering en gelegenheid tot het ontvangen van het Sacrament van Boete en Verzoening om 14.00 uur.  Rond 16.00 uur wordt de gebedsmiddag afgesloten met de Vespers en Zegen met het Allerheiligst Sacrament.

In de Sint Petruskerk is om 10.30 uur Eucharistieviering. Van  11.45 uur tot 13.00 uur is er de mogelijkheid om tegen een vrijwillige bijdrage een verzorgde lunch te gebruiken in het Parochiecentrum.

Meer informatie en aanmelden lunch : www.barmhartigheidszondag.nl

info@barmhartigheidszondag.nl     Tel.: 0413-269214