Afscheid Paul Hien

Woord van Waardering en Dankbaarheid

Alles heeft een bestemde tijd, en alle voornemen onder de hemel heeft zijn tijd. (Prediker 3:1)

Dit weekeind 27/28 januari is mijn laatste hier in Uden. Ik wil graag een kort woord van dank tot jullie allen richten.

In november vorig jaar werd ik gevraagd om hier in Uden voor enkele maanden te komen om de kerk en ook het pastoraal werk in deze parochie te leren kennen. Ik mocht van de pastoor, John van de Laar en zijn team, mijn tijd hier in Uden doorbrengen en mijn bescheiden bijdrage leveren aan het pastorale team tijdens de drukke periode van het jaar. Ik werd aangemoedigd en heb hier heel veel van geleerd; niet alleen in de liturgische vieringen, maar ook bij het samenwerken en samenzijn. Ik ben geraakt door velen van jullie die altijd klaar staan voor anderen en voor de geloofsgemeenschap. Het liefst wil ik jullie allemaal persoonlijk bedanken, maar dat is onmogelijk.

Ik heb me hier werkelijk thuis gevoeld. Ik zal jullie allen zeker wel missen. Bid a.u.b. voor mij en mijn toekomstig dienstwerk onder de Vietnamese geloofsgemeenschap in heel Nederland. Hartelijk bedankt en tot ziens.

Pater Paul Hien

P.S. Na zijn laatste mis van 11.00 uur in de Petruskerk, is er een mogelijkheid om Paul Hien de hand te drukken bij de koffie.

Wij danken Paul voor zijn bijdrage aan onze parochie en wensen hem veel succes met zijn nieuwe roeping .