40 Jarig jubileum Jacques Tichelaar

Op 14 april is Jacques Tichelaar door het bestuur van Deux Bornes, tijdens de viering van 10.30u in de Sint Petrus kerk, in het zonnetje gezet in verband met zijn 40 jarig jubileum als organist/dirigent. Begonnen bij de Pius X kerk, waar het Heilige Geest koor werd opgericht. Daarna actief in de Pauluskerk, bij Jongerenkoor met Combo, en dat werd in de loop van de tijd Deux Bornes. Met hoogtepunten zoals de reis naar Lourdes, en het zingen in Rome. En, met in 2023 het jubileum van echtgenote Monique, die 50 jaar koorlid was. Jacques, van harte gefeliciteerd met dit jubileum!

Namens het parochiebestuur, alle lof, en heel veel waardering en dankbaarheid. En mede namens onze parochiegemeenschap van harte proficiat met deze robijnen mijlpaal en onderscheiding!