De wonderlijke 7 een ontdekkingsreis

Ook dit jaar gaat het bisdom van ’s-Hertogenbosch op reis met gezinnen. Het is een ontdekkingsreis dit keer. Op zaterdag 1 juli gaan we op zoek naar de wonderlijke 7! Gaan jullie mee?

Wonderlijk genoeg start onze zoektocht bij museumpark Orientalis, in Heilig Landstichting bij Nijmegen. Dit was jarenlang een druk bezochte bedevaartplaats, om het land van Jezus te kunnen bezoeken zonder een gevaarlijke reis te moeten maken. Onze zoektocht eindigt in de Cenakelkerk bij het museumpark, een onderdeel van het ‘Grootste Museum van Nederland’. Deze twee ‘best kept secret’ locaties van ons bisdom zijn die dag ons speelterrein.

Wie of wat zijn nu toch die wonderlijke 7? We willen graag helemaal in de wereld zijn, onze talenten inzetten en van betekenis zijn. We voelen ook dat er méér is. We voelen ons aangetrokken door wie of wat ons te boven gaat, door God en door het wonderlijke leven van Jezus. We willen onze kinderen iets hiervan meegeven. MAAR HOE DAN?

De reis is een klein antwoord op de HOE DAN vraag. De weg is spannend. Onderweg valt er weer van alles te proeven, uitproberen, knutselen, op te lossen, te zingen en te dansen. En op deze reis van je leven kom je ze tegen, de Wonderlijke 7! Voor meer informatie kijk op www.bisdomdenbosch.nl bij Wonderlijke 7. Of bij www.huisvoordepelgrim.nl.

Welkom, we hebben er zin in!

Vanuit Petrus 2.0 zal er zeker worden deelgenomen, wilt u ook mee en wilt u weten hoe u kunt aansluiten bij onze parochie bel met Ingrid van Meer 06.12867084 of mail met ivmeer@bisdomdenbosch.nl