Stille Omgang Amsterdam Stichting Stille Omgang Limburg en Oost-Brabant.

Volgend jaar is er weer een Stille Omgang in Amsterdam en wel van 18 op 19 maart 2023.

Wilt u daar aan deelnemen, dan kunt u voor 6 januari contact opnemen, per mail: verhaeg@ziggo.nl of j.m.beuken@home.nl  maar eventueel telefonisch mag ook naar Henk Verhaeg  06-28560997 of naar Jeu van den Beuken 06-37320238.

De prijs van het kaartje zal 35 euro gaan bedragen.

De aankomst in Amsterdam is op het Rokin vanaf daar beginnen wij aan de eerste helft van de Omgang naar de St Nicolaaskerk waar de Eucharistiedienst plaats vindt en aansluitend lopen wij het tweede gedeelte van de Omgang naar het Spui, Lutherse kerk voor koffie en een  broodje. Daarna weer vertrek vanaf het Rokin. Rest mij nog u alvast, mede namens het bestuur,  een Zalig Kerstmis toe te wensen en een Voorspoedig Nieuwjaar.

Henk Verhaeg, voorzitter Stichting Stille Omgang Limburg en Oost-Brabant.