Receptie koster Babs

Op zondag 16 oktober om 10.30u in de Sint Petrus kerk in Uden vieren we het Robijnen kosterjubileum van Babs Geurts.

De aansluitende aangekondigde receptie kan niet doorgaan omdat de conditie van Babs te gering is, vanwege een herstelperiode, na flink corona gehad te hebben. Wellicht kunt u wel een kaartje sturen via het parochiecentrum.

Er is wel, zoals de derde zondag gebruikelijk is, aansluitend koffie drinken in het parochiecentrum.

Corona is weer in opmars. Laten we ons aan de basismaatregelen proberen te houden! Zoals: thuis blijven bij klachten, handen desinfecteren; pompjes zijn aanwezig achterin de kerk, contactloos de vredeswens vorm geven, communiegang zoals gebruikelijk, uitreikers desinfecteren de handen zoals we al die tijd hebben gedaan. Belangrijk is ook de vaccinatie natuurlijk! Zelf ben ik dankbaar mijn herhaalprik te hebben gekregen 13 oktober jongstleden. Het is november vorig jaar mijn redding gebleken, vaccinatie!

Pastoor John van de Laar.