Peerke Donders

Misschien herinnert u zich de Mariabedevaart voor gezinnen, afgelopen zomer in Den Bosch? We bewaren goede herinneringen aan deze speelse dag, die in al zijn eenvoud kinderen en volwassenen heeft meegenomen in de verering van Maria. Dit jaar gaan we opnieuw op bedevaart. We reizen op zaterdag 2 juli naar Tilburg, om daar in de voetstappen van Peerke Donders te treden.

Klik op deze bijlage  met een uitnodiging van de bisschop en een korte indruk van het programma:

Nieuwsbrief P. Donders

We vinden het bijzonder fijn als we u mogen begroeten op deze dag. Zo bouwt u aan Familiepastoraat thuis. We vragen u, uw interesse kenbaar te maken op familiepastoraat@bisdomdenbosch.nl.

Voor vragen mag u altijd contact met me opnemen. Dat kan via bovenstaand emailadres of via 06.12867084

Mijn collega en ik organiseren deze dag, vanuit dienst Familiepastoraat in samenwerking met,

Mgr. R. Mutsaerts, namens het bisdom van ’s-Hertogenbosch
Jerry Bergraaf namens de Surinaamse gemeenschap in Tilburg
Frank Lemmens en Peter Derks van de parochie Peerke Donders in Tilburg
Jan Claassen van de parochie Heikant-Quirijnstok in Tilburg

Dus save the date, tot ziens in Tilburg, tot ziens op 2 juli!

Hartelijke groet , Ingrid van Meer ,Petrus 2.0