Indiase Priester stagiair komt naar onze parochie

Met ingang van vrijdag 10 december 2021 zal Pater Jinu Chacko  Thadathil uit India, aangekomen in Nederland op 4 oktober jongstleden, een stage komen doen in onze Sint Petrus parochie. Hij komt hier om zich rustig in te werken in de Nederlandse kerk. Hij betrekt een eigen appartement en zal mee eten in de pastorie. De stage is op verzoek van en wordt bekostigd door het bisdom van Den Bosch. We heten Pater Jinu van harte welkom en wensen hem alle zegen en succes. En als u hem tegenkomt: maak rustig een praatje! Ik ken Indiase priesters als heel open en attent van aard. Pater Issag, momenteel pastoor in Gemert en omgeving, heeft ook toen hij aankwam in Nederland, zijn stage bij mij mogen doen in Helmond in het verleden. Kortom: ik heb er alle vertrouwen in!

Pastoor John van de Laar.