ALLERZIELEN 2021:

Wij weten dat het overlijden van een geliefde een diepe ingreep is in het leven van degenen die achterblijven. Toch is er in het leven van alle dag vaak maar weinig ruimte voor rouw en verdriet. Onze geloofsgemeenschap wil op of rond Allerzielen stilstaan bij al onze overledenen, maar in het bijzonder bij degenen die sinds 15 oktober 2020 tot heden zijn overleden. Tijdens deze viering willen wij alle overledenen herdenken door het noemen van de naam en het ontsteken van een kaarsje voor elke dierbare. Hieronder vindt u een overzicht op welke dag, uur en plaats de verschillende vieringen in de verschillende kernen gaan plaats vinden. De overledenen zullen worden herdacht in de kern waar de uitvaart heeft plaats gevonden.

Sint Petrus kerk Uden: dinsdag 2 november 19.00 uur.

Sint Agatha kerk Boekel: dinsdag 2 november 19:00 uur, met aansluitend zegening van het graf.

Heilige Jozef kerk Venhorst: zondag 31 oktober 19:00 uur, met aansluitend zegening van het graf.

Sint Jacobus kerk Zeeland: zondag 31 oktober 9:00 uur, met aansluitend zegening van het graf.

1. Kruisvinding kerk Odiliapeel: zaterdag 6 november 18.30u, met aansluitend zegening van het graf.

De overledenen uit de kern van Volkel zullen worden herdacht in de Sint Petrus kerk in Uden op dinsdag 2 november 19.00u.

Bij vragen kunt u contact opnemen met het parochiecentrum in Uden op werkdagen tussen 9:00-12:00 uur (0413-263154).

Van harte wensen wij u sterkte toe tijdens deze dagen van gedenken!

Met meelevende groet,

Werkgroepen avondwaken