Protocol vieringen in juni

In de Sint Petrus kerk is de avondmis om 19.00 uur op de werkdagen per 2 juni hervat als een publieke viering.

In de dagkapel kunnen we 16 kerkgangers verantwoord plaatsen. Mochten er meer kerkgangers komen dan nemen deze plaats in de kerk op verantwoorde wijze. Ten hoogste 30 kerkgangers mogen worden toegelaten; hierop word toegezien!

Op de zondagen in juni blijven de vieringen in de Petruskerk besloten. 30 Kerkgangers is publiekelijk niet haalbaar. Bovendien zullen we met “doelgroepen” zoals koren en werkgroepen die dan als kerkgangers fungeren, op de zondagen in juni het protocol goed oefenen en testen.

Deze besloten eucharistievieringen die op de zondagen in juni om 10.30 uur in de Petruskerk wordt opgedragen zullen live worden  uitgezonden via internet op www.kerkomroep.nl.

Onder voorbehoud tevens opgenomen en uitgezonden via Landerd TV  en rechtstreeks uitgezonden op de kanalen:

Ziggo: kanaal 44 digitaal      Trined: kanaal 515        KPN – Telfort – XS4all: kanaal 1330      Tele-2: kanaal 828

Zo zijn we toch rechtstreeks verbonden met de parochiekerk en de voorgangers.