Paasviering op 12 april 10.30 live vanuit de Petruskerk op televisie

De eucharistieviering die zondag 12 april  om 10.30 uur in de Petruskerk wordt opgedragen zonder bezoekers, zal live worden  uitgezonden via internet op www.kerkomroep.nl. Op deze manier kan echter maar door een beperkt aantal kijkers tegelijk storingvrij met beeld en geluid worden gekeken. Daarom is in samenwerking met Landerd TV naar een oplossing gezocht om zoveel mogelijk parochianen en andere belangstellenden in de gelegenheid te stellen deze viering ook live mee te kunnen maken. Het signaal van de Kerkomroep wordt daartoe doorgeschakeld naar het kanaal van Landerd TV  en rechtstreeks uitgezonden op de kanalen:

Ziggo: kanaal 44 digitaal

Trined: kanaal 515

KPN – Telfort – XS4all: kanaal 1330

Tele-2: kanaal 828

Zo zijn we toch rechtstreeks verbonden met de parochiekerk en de voorgangers! Het parochiebestuur is dankbaar voor de bereidwillige medewerking van de mensen van Landerd TV, in het bijzonder de heer Willie van den Bogaart, die dit technisch mogelijk hebben gemaakt.

Het bestuur

2 antwoorden op “Paasviering op 12 april 10.30 live vanuit de Petruskerk op televisie”

1. Ik vind het erg jammer dat er al een hele tijd alleen nog maar berichten vanaf 5 mei op de agenda staan.
    Kan hieraan misschien iets gedaan worden?
    Of heb ik iets gemist?

Bij voorbaat vriendelijk dank en goede Paasdagen gewenst!