Bedankje van het Pastorale Team

Beste vrijwilliger,

Het jaar loopt weer ten einde, een  moment om stil te staan bij alle activiteiten  en werkzaamheden die gedaan moesten worden in  en rond onze kerken  en begraafplaatsen in het afgelopen jaar. Wij zijn er trots op dat ieder van u vol overtuiging zijn deel hiervoor op zich nam. Graag willen wij u  dan ook hartelijk bedanken voor uw trouw, betrokkenheid en dienstbaarheid  voor onze kerkgemeenschap in het afgelopen jaar. Wij wensen u en allen die u dierbaar zijn dan ook:

BIJZONDERE MOOIE, WARME EN VREDIGE KERSTDAGEN EN EEN GEZOND, PRETTIG EN VREDIG NIEUWJAAR.

Wij hopen ook  in 2020 weer op uw trouw en inzet te kunnen rekenen  in onze  kerkgemeenschap.

Met vriendelijke groeten, mede namens het pastorale team en het parochiebestuur.

Pastoor John van de Laar.