Resultaten enquête kerkenvisie Uden

Afgelopen maand is het rapport  “Kerkenvisie Parochie Sint Petrus” aangeboden aan het parochiebestuur. Daarmee is het een goed moment om de resultaten te delen van de enquête die vorig jaar gehoude is over de toekomst van de Petruskerk in Uden.

De bevindingen uit de enquête zijn verwerkt in een rapport dat u kunt inzien via de volgen downloadlink: Resultaten vragenlijst kerkenvisie Uden.

De mensen die hebben aangegeven de samenvatting te willen ontvangen, krijgen een link naar dit bericht omdat het rapport te groot is om per mail te verzenden.

De respondenten die hebben aangegeven te willen meedenken, zullen mogelijjk bericht krijgen als er volgende stappen gezet worden m.b.t. de toekomst van de Petruskerk.