Petruswijn voor vrienden

In de skyline van Uden staat sinds 1890 de monumentale St. Petrus kerk. Dit schitterende bouwwerk, een religieus en cultureel erfgoed, is daarin een markante verschijning waardoor men Uden niet ongezien passeert. Dit bijzondere gebouw, ontworpen door C. Weber, is één van de mooiste koepelkerken van Nederland en verweven met de geschiedenis van Uden.

Om dit prachtige gebouw in stand te houden voor het nageslacht is de Stichting Vrienden van de Petrus in het leven geroepen, die geld inzamelt voor speciale restauratieprojecten.

Tijdens de vorige jaarwisseling is een fotowedstrijd georganiseerd en de winnende foto is als etiket gebruikt voor een hele mooie fles rode wijn. Door het grote succes van deze actie en de doorlopende vraag naar deze wijn wordt de actie herhaald.

Voor onze vrienden hebben we een kleine partij gereserveerd, die we verkopen in het Pastoraal Centrum, alle werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur.

De rode wijn  is ook verkrijgbaar bij het Wijnhuis Uden; per verkochte fles gaat € 1,- naar de kas van de Stichting Vrienden van de Petrus.

Een mooie wijn om zelf te drinken of om cadeau te doen ,een origineel Udens geschenk !