Bisschop Mgr. Gerard de Korte op bedevaart naar O.L. Vrouw van Handel.

Op  zondag 9 september a.s. zal weer de jaarlijkse bedevaart vanuit de parochie Sint Petrus naar Onze Lieve Vrouw van Handel gehouden worden. Deze bedevaart is altijd rond de feestdag van Maria Geboorte op 8 september. Vorig jaar vierden we het eeuwfeest van deze bedevaart, inmiddels ook alweer een traditie in onze parochie.

Bischop Mgr. Gerard de Korte zal, evenals vorig jaar, voorgaan in de eucharistie, aanvang 10.30 uur in het processiepark, bij slecht weer in de Handelse kerk. De drie gilden uit onze parochie zullen bij de viering aanwezig zijn, deze wordt muzikaal opgeluisterd door het Pius X Intervalkoor uit Uden. Om ongeveer 12.30 uur, zal de kruisweg in het processiepark gebeden worden afwisselend met samenzang. Alle parochianen zijn van harte uitgenodigd om op zondag 9 september deel te nemen aan de pelgrimstocht naar Onze Lieve Vrouw van Handel.