De winnaar van fotowedstrijd is bekend!

De winnende foto van Isabel Daalman

In de skyline van Uden staat sinds 1890 onze monumentale St. Petrus kerk. Dit schitterende bouwwerk, een religieus en cultureel erfgoed, is daarin een markante verschijning waardoor men Uden niet ongezien passeert. Dit bijzondere gebouw, ontworpen door C. Weber, is één van de mooiste koepelkerken van Nederland en verweven met de geschiedenis van Uden.

Om dit prachtige gebouw in stand te houden voor het nageslacht is er een stichting in het leven geroepen die geld inzamelt voor speciale restauratieprojecten. De Stichting Vrienden van de Petrus heeft hiertoe een unieke fotowedstrijd georganiseerd.

Van alle inzendingen is een selectie gemaakt;de mooiste 15 foto’s worden tijdens de weekendvieringen geëxposeerd in de Petrus kerk van 26 oktober tot en met 5 november en natuurlijk op onze Facebookpagina.

Isabel Daalman heeft gewonnen na rijp beraad van de jury, bestaande uit Wijnhuis Uden, foto de Vakman en bestuur van Stichting ”Vrienden van de Petrus “ .

De winnende foto komt nu op de ‘Vrienden van de Petrus wijn’, waarvan per verkochte fles € 1,- naar de Stichting gaat. De wijn zal vanaf eind november bij het Wijnhuis en diverse andere winkels in Uden te koop zijn.

Alle mededinger: bedankt voor uw creatieve inzendingen !