Lourdes-bedevaart

Met een negendaagse busreis naar Lourdes sluit de Sint-Petrusparochie zich aan bij de bedevaart van het bisdom Den Bosch naar Lourdes. Aan deze bedevaart zal ook onze bisschop, Mgr. De Korte, deelnemen. Onze eigen ‘oud-pastoor’ Theo van Osch. Lourdes- kenner bij uitstek, zal voor onze parochie de pastorale begeleiding op zich nemen. Na het vertrek uit Uden op 13 oktober zullen we op de heenreis eerst Nevers bezoeken, de laatste rustplaats van de heilige Bernadette. Op de tweede dag brengen we een bezoek aan Montbrun, de huidige woonplaats van pastoor Van Osch. Op 15 oktober zullen we dan in Lourdes aankomen, gelijk met de overige Brabantse bedevaartgangers die per trein reizen. Op de terugweg rijdt de bus in twee dagen via Rocamadour en Orléans terug naar Uden, waar we op 21 oktober zullen aankomen. De reis kost bij volpension en all-in € 859 per persoon. Voor meer informatie over deze, in samenwerking met het VNB speciaal voor onze parochie samengestelde bedevaart, kunt u bellen met:

Truus van der Loop
06 – 13 936 755.

Maar wees er snel bij, want 13 oktober nadert snel.