Wat een feest:

Wat een vreugdevolle viering mochten we beleven op deze Pinksterdag 24 mei in de Sint Petruskerk te Uden. Een volle kerk om 10.30 uur, gedragen door de kracht van Pinksteren, de blijdschap van de Eerste Communie en de bijzondere stap van het Vormsel, drie momenten van geloof, hoop en verbondenheid die samenkwamen in één warme gemeenschap. Een oprecht dankjewel aan iedereen die heeft meegewerkt voor én achter de schermen. Een bijzondere vermelding verdient het team van Petrus 2.0, dat met enthousiasme, creativiteit en toewijding mee bouwt aan een Kerk die mensen samenbrengt en toekomst geeft! En natuurlijk veel dank voor het enthousiaste koor Deux Bornes. De muziek gaf kleur, energie en bezieling aan deze feestelijke viering en liet Pinksteren echt klinken in ons midden. Dank aan ieder die verder meewerkte. Samen maakten we van deze viering een moment dat nog lang zal nazinderen. Pinksteren leeft waar mensen elkaar inspireren, dragen en samen geloven.                          Pastoor John van de Laar.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *