Informatie en inschrijfavond Communie en Vormsel voor seizoen 2023/2024

Wieczór informacyjny i zapisy dzieci do sakramentu komunii i bierzmowania na sezon 2023/2024

Beste ouder(s) en verzorger(s) Uden april 2023. Wij nodigen u van harte uit voor de informatie avond op dinsdag 09 en/ of donderdag 11 mei 2023. Tijdens deze avond krijgt u uitleg over hoe uw zoon of dochter kan deelnemen aan de voorbereiding op het heilig Vormsel ( groep 7-8) en/of de eerste heilige Communie ( groep 3-4).

Przeczytaj więcej poniżej

Binnen de St. Petrus parochie kennen we al geruime tijd Familiepastoraat. Een vorm van catechese waarbinnen de voorbereiding op de sacramenten plaatsvindt. Beide avonden zijn hetzelfde van opzet. Inloop vanaf 18.45 uur. De avond duurt van 19.00 uur tot 20.00 uur en vindt plaats in het parochiecentrum aan de Kerkstraat 25 te Uden. Mocht u vragen hebben kunt u bellen met Ingrid van Meer 06-12 867 084 of mailen met annelies2@petrus2puntnul.nl . De koffie en thee staan klaar, u bent allen van harte welkom!

Namens team Petrus 2.0

Ingrid van Meer

Drodzy rodzice/opiekunowie,                                                  Uden, kwiecień 2023

Serdecznie zapraszamy na wieczór informacyjny we wtorek 9 i/lub czwartek 11 maja 2023. Podczas tego wieczoru otrzymasz informacje na temat sposobu uczestnictwa Twojego syna lub córki w przygotowaniach do sakramentu bierzmowania (klasa 7-8) i/lub pierwszej komunii świętej (klasa 3-4). W parafii św. Piotra od dłuższego czasu działa duszpasterstwo rodzinne, które stanowi formę katechezy, w ramach której odbywa się przygotowanie do sakramentów. Oba wieczory mają tę samą strukturę. Otwarcie o godzinie 18:45. Wieczór trwa od 19:00 do 20:00 i odbywa się w centrum parafialnym przy ulicy Kerkstraat 25 w Uden. Jeśli masz pytania, możesz zadzwonić do Ingrid van Meer pod numer 06-12 867 084 lub wysłać e-mail na adres annelies2@petrus2puntnul.nl. Serdecznie zapraszamy!

W imieniu grupy Petrus 2.0

Ingrid van Meer