Heilige Missen verantwoord vieren met 30 personen

Vanaf het weekend van zaterdag 7 november en zondag 8 november zijn, noodgedwongen, weer gestart met het verantwoord vieren met 30 personen. Aanmelding voor de vieringen is hiervoor noodzakelijk!

De Heilige missen worden in de volgende kernen gevierd:

Zeeland: Zondag 9.00 uur in de Sint Jacobus kerk, aanmelden via de koster Tonnie van Boekel, telefoon: 0486-452128.

Boekel: Zondag 10.30 uur in de Sint Agatha kerk, aanmelden kan tot vrijdag 17.00u via Hannie Löbel, telefoon: 0492-322257 of via Henk van Thiel: h.vanthiel@parochiesintpetrus.nl

Uden: Zaterdag 18:30 uur (stille mis) en

Zondag    10.30 uur

Aanmelden alleen telefonisch en voor maximaal 2 personen via het parochiecentrum: 0413-263154 op woensdag en vrijdag van 9.00 uur tot 12.00 uur.

U kunt zich alleen aanmelden voor het eerstkomende  weekend. Reserveren voor volgende weekenden is niet mogelijk.

We kunnen dus maximaal 30 kerkgangers per kerk toelaten.

Geef elkaar de kans en de ruimte. We proberen zo eerlijk mogelijk in te delen zodat zoveel mogelijk kerkgangers kunnen meevieren in de toekomst.

De Heilige Missen op de weekdagen om 19.00 uur in de Petruskerk gaan gewoon door en hiervoor is aanmelding niet nodig.

Ook de H. Mis op woensdag om 19.00u in de Sint Agathakerk te Boekel gaat gewoon door en hiervoor is aanmelding niet nodig.