Extra Actie Kerkbalans in onze parochie

In de afgelopen maanden kon lange tijd op de zondag niet zoals gewoonlijk gevierd en dus ook niet op de vertrouwde manier gecollecteerd worden. Daarom wordt nu een extra Actie Kerkbalans gehouden.

Daarmee vragen de kerken hun parochianen en leden om in deze tijd van corona, zo mogelijk, een (extra) gift over te maken. Zodat we als Kerk kunnen blijven doen wat juist nu zo hard nodig is: omzien naar elkaar!

Het pastorale team en het parochiebestuur roepen dan ook op om samen de parochie te blijven dragen door een (extra) bijdrage. “De kerkgemeenschap is afhankelijk van de giften van haar leden, van u als parochiaan. Wij bouwen en vertrouwen op die financiële ondersteuning en zijn u daar bijzonder dankbaar voor.” Uw gift zien wij graag tegemoet .