Vieringen vanaf juli met toegangskaarten

In Uden, Boekel en Zeeland zijn vanaf 4-5 juli de publieke vieringen in het weekend hervat.

Samen Kerken op anderhalve meter tijdens de openbare vieringen.

Dit gaan we verantwoord vorm geven in de kerken van Uden, Boekel, Zeeland.  Wat betekent dit concreet?

In de genoemde kerken zal duidelijk worden aangegeven waar kerkgangers plaats kunnen nemen.

Per kerk is dit gebonden aan een maximaal aantal bezoekers !

Een toegangskaart of reservering is daarom noodzakelijk !

Dit geldt voor de Sint Petrus kerk in Uden, de Sint Jacobus kerk in Zeeland en de Sint Agatha kerk in Boekel.

Deze toegangskaarten zijn af te halen:

-Voor Uden bij het parochiecentrum in Uden: tussen 10.00 u en 12.00 u.

-Voor Boekel: telefonisch via Hannie Löbel: 0492-322257  of per email: h.vanthiel@parochiesintpetrus.nl

-Voor Zeeland: in de Jacobuszaal, (zijkant pastorie)  Bij vragen hierover kunt u koster Tonnie van Boekel bellen: 0486 452128.

Deze kaarten zijn geldig tot een nader te bepalen datum.

Dit betekent dat we gaan vieren op zaterdag 18.30 u en zondag 10.30 u in de Sint Petrus kerk te Uden.

Op zondag zullen we om 9.00 u vieren in Zeeland en om 10.30 u in Boekel.

Voor een bijdrage in de collecte doen we een beroep op uw vrijgevigheid via een bus achterin de kerk.

U bent állen welkom in de kerk, mét een toegangskaart of een reservering, want we hebben u gemist!