Kerk TV ook vanuit Boekel

Sinds kort is een nieuw  kerkradio/tv systeem in gebruik genomen in onze St. Agathakerk in Boekel, dat gebruik maakt van de nieuwste  communicatiemogelijkheden die het huidige snelle internet ons bied. Hiermede zijn  alle kerkdiensten  te zien en beluisteren vanuit de  kerk in Boekel.

Dit systeem is al enkele jaren in gebruik voor vieringen vanuit de Petruskerk in Uden en werkt naar vollen tevredenheid. Vanuit onze kerk in Zeeland zijn ook de vieringen te volgen , echter zonder beeld.  Ideaal op je vakantieadres, voor verre familieleden die een uitvaart willen beluisteren, mensen die slecht ter been zijn of verhuisd naar een andere plaats, die kunnen op deze manier toch alle vieringen vanuit onze kerken volgen.

Dit kan thuis, of wereldwijd,  via internet op een PC, tablet , smartphone  enz. Uitgezonden vieringen worden opgeslagen en zijn ook nadien gedurende 4 weken te zien en beluisteren.

Ook kunt u een viering zelf eenvoudig downloaden  op uw computer, om te bewaren.

Wellicht goed om de site te bezoeken:  www.kerkomroep.nl

Voor meer informatie, kunt u zich wenden tot ons parochiesecretariaat.