Parochiebedevaart naar de Zoete Lieve Moeder van Den Bosch

Op zondag 30 juni is 2019 kunt u deelnemen aan een parochiebedevaart vanuit de Sint Petrusparochie naar Den Bosch.

Om 11.45 uur is er een Eucharistieviering, speciaal voor de pelgrims van de Sint Petrusparochie, in de Sint Jans kathedraal.

Deze viering wordt muzikaal opgeluisterd door het Boekels Mannenkoor van de Sint Agathakerk en het St. Caeciliakoor van de Sint Petruskerk. Twee gilden van de parochie zijn ook bij bedevaart aanwezig.  Na de viering is er voor de pelgrims koffie/thee in het Sint Janscentrum.

Bij voldoende opgaven voor de bus, zullen er één of meerdere bussen de pelgrims heen en terug rijden en zullen er diverse opstapplaatsen zijn. De buskosten bedragen € 10,- per persoon. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van eigen vervoer.

Heeft u interesse om zoiets unieks mee te maken dan kunt u zich, via  inschrijfformulieren die in elke kern in de kerk liggen, opgeven bij: Henk van Thiel of Adri van Sleeuwen of Annie Bosch, Pieter Raaijmakers of het Parochiecentrum in Uden.

Als u met de bus meegaat dient u bij inschrijving de € 10,- te voldoen. De bustijden zijn: 10.30 uur heen en 14.00 uur terug.

Opgeven kan tot en met woensdag 19 juni 2019.