Ga mee op bedevaart naar Lourdes!

Door de coronapandemie konden er bijna twee jaar geen bedevaarten naar Lourdes plaatsvinden, maar komend jaar kan het gelukkig weer. Samen met het Huis voor de Pelgrim bereiden we een parochiebedevaart voor. Van 12 tot en met 17 september gaan we op bedevaart naar Lourdes. Gaat u mee?

In de Grot van de verschijningen mogen we Maria ontmoeten en al onze vragen en zorgen, maar ook onze dankbaarheid voor de mooie momenten in het leven, bij haar neerleggen. “Ga aan de priesters zeggen hier een Kerk te bouwen,” vroeg Maria aan Bernadette. Ze bedoelde niet alleen een stenen kapel, maar ook een kerk van levende stenen. Met duizenden andere pelgrims moge we in Lourdes samen een levende kerk vormen. We nemen deel aan de grote internationale plechtigheden en processies en we vieren de eucharistie samen met de andere Nederlandse pelgrims die op dat moment in Lourdes zijn.

Voor het vervoer naar Lourdes gaan we per vliegtuig. Het vliegtuig vertrekt vanaf Maastricht Aachen Airport. We gaan daar samen met de bus naartoe. In Lourdes verblijven we in een eersteklas hotel. Deze reis is ook geschikt voor mensen die zorg nodig hebben. De vrijwilligers van het Huis voor de Pelgrim staan klaar om u desgewenst te helpen. De kosten van deze 6-daagse bedevaart bedragen € 975,-; alles inbegrepen.   Als parochie hopen we met een mooie groep deze bedevaart naar Lourdes te kunnen maken. Gaat u mee? Meld u aan via het parochiecentrum in Uden, Kerkstraat 25. Inschrijfformulieren liggen daar voor u klaar.