Online Adventskalender

De online Adventskalender staat klaar, om u en de gezinnen uit uw parochie mee te nemen naar het feest van Kerstmis. Want hoe dan ook, ook dit jaar mogen we de geboorte van Jezus met blijdschap vieren, Gods liefdesaanbod aan ons.

De online Adventskalender werkt in principe hetzelfde als een klassieke adventskalender: elke dag is er een luikje om te openen. Alleen zult u er dit keer geen chocolaatje vinden maar een opdracht of tekst die ons meeneemt naar het Kerstfeest. De meeste opdrachten zijn voor kinderen, vaak samen met hun ouders. Sommige opdrachten zijn specifiek voor ouders en voor grootouders.

De Adventskalender vindt u op onze parochiewebsite, onder: Actueel.

Wij wensen u toe, juist in deze tijd van allerlei beperkingen, samen met de gezinnen uit uw parochie op weg te gaan naar die kleine stal in Bethlehem waar ook dit jaar in de donkere nacht Jezus geboren zal worden.

Een goede voorbereiding op Kerstmis toegewenst!